1/6-2026 Toten Transport bytter TMS system i dag

🚨 Go live-dag er her!
I dag tar Toten Transport et stort steg – vi går live med Opter transportstyringssystem.
For å være helt ærlige: det kommer til å bli litt kaotisk 😅, litt stressende, og sannsynligvis noen øyeblikk der kaffen ikke er nok.

Vi har derfor opprettet en egen Krisestasjonen – med Pepsi Max, sjokoladekuler,  Babybel , Skyr, muffins og lommetørkler (for sikkerhets skyld). Fordi et godt team fortjener skikkelig drivstoff💪
Ledere, Superbrukere og et eget Opter supportteam står klare, og nå skal vi gjøre det som er den eneste måten å innføre nye systemer på:
Ta det i bruk.

Vi forventer at dagen og dagene fremover ikke vil være helt perfekte. Det vil komme spørsmål, småfeil og ting vi ikke har forutsett, men det viktigste nå er at vi hjelper hverandre,
løser utfordringene underveis og fortsetter å bevege oss fremover.
Lurer du på noe eller trenger du hjelp? Ring eller send oss en melding.

PRISFORESPØRSEL